Potřebujete poradit? Zavolejte na 732 258 567, nebo napište na obchod@ecoprodukty.cz
...pro zelenou domácnost a zdravý, udržitelný životní styl.
Už se známe?
Už se známe?
PŘIHLÁŠENÍ
REGISTRACE
Košík je
prázdný :(
Eko DROGERIE a úklid

Eko DROGERIE a úklid

Eko lahve a termosky

Eko lahve a termosky

Konopí a zdravá výživa

Konopí a zdravá výživa

KOSMETIKA a osobní hygiena

KOSMETIKA a osobní hygiena

Nádobí a stolování

Nádobí a stolování

Příroda a zahrada

Příroda a zahrada

Pro maminky, děti a miminka

Pro maminky, děti a miminka

SOLÁRNÍ ENERGIE

SOLÁRNÍ ENERGIE

Úprava vzduchu

Úprava vzduchu

Nádoby a obaly na potraviny

Nádoby a obaly na potraviny

ÚSPORA VODY

ÚSPORA VODY

ÚSPORA ELEKTŘINY

ÚSPORA ELEKTŘINY

ÚSPORA TEPLA

ÚSPORA TEPLA

Textil a móda

Textil a móda

VÝPRODEJ

VÝPRODEJ

vyrobciVÝROBCI
ODBĚR NOVINEK


Přihlaste se k odběru novinek a získejte 50 Kč na Váš další nákup!


Novinky rozesíláme max. 2x měsíčně a najdete v nich spoustu zajímavostí, novinek a akcí ze světa ECOproduktů.




Přihlásit se k odběru novinek



Tajemství složení kosmetiky
Tajemství složení kosmetiky
DOPRAVA ZDARMA

Víte, že vůbec nemusíte platit za dopravu?
Stačí nakoupit nad určitou částku a dopravu máte úplně ZDARMA!


Zásilkovna


Nákup za 800 Kč (500 Kč)
Cena dopravy: 45 Kč ZDARMA
GEIS


Nákup za 1000 Kč (700 Kč)
Cena dopravy: 79 Kč ZDARMA
PPL


Nákup za 1300 Kč (1000 Kč)
Cena dopravy: 85 Kč ZDARMA
Balík do ruky


Nákup za 1600 Kč (1300 Kč)
Cena dopravy: 89 Kč ZDARMA
*zvýhodněná cena dopravy platí pouze pro členy KLUBU ECOPRODUKŤÁKŮ

Jak postupovat, když zboží přišlo poškozené, nekompletní nebo došlo k záměně zboží?
Jak vrátit zboží do 30 dnů?
Jak uplatnit reklamaci?

I. Všeobecná ustanovení

II. Vymezení pojmů

III. Objednání zboží a uzavření smlouvy

IV. Platební podmínky

V. Dodací podmínky, způsob dopravy

VI. Kontrola zásilky, zboží přišlo poškozené, nekompletní nebo došlo k záměně zboží

VII. Odstoupení od smlouvy

VIII. Reklamační řád

1. Odpovědnost za vady zboží a záruka
Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti Prodávajícího za vady. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti Prodávajícího za vady začíná běžet převzetím věci Kupujícím.

Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Není-li Kupující spotřebitel, a je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a Prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc vlastnosti stanovené shora, může Kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li Kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

2. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti za vady zboží
Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z odpovědnosti za vady v délce trvání 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě, na jeho obalu či reklamě, která uvádí v souladu s jinými právními předpisy dobu, po kterou lze věc použít, stanovená záruční doba delší. Pokud je tímto způsobem poskytována záruka delší než 24 měsíců, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě nebo faktuře, a není-li tak určeno, uplatní se na vzniklé vady po uplynutí doby 24 měsíců po převzetí zboží ustanovení Občanského zákoníku o záruce za jakost.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží Kupujícím. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat. Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen vystavit potvrzení v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.

Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil, zejména těmito způsoby:

  • výrobek byl instalován nebo používán v rozporu s návodem k použití nebo návodem k obsluze nebo vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním (např. provoz při nesprávném napájecím napětí, připojování na nesprávné zdroje el. napětí),
  • výrobek je mechanicky poškozen (např. v případě nedovolených zásahů do výrobku),
  • vada byla způsobena neodborným nebo nešetrným zacházením nebo tím, že výrobek byl používán k jinému než obvyklému nebo výrobcem stanovenému účelu,

U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má Kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Odpovědnost za vady se dále z povahy věci nevztahuje na poškození vzniklá nepozorností Kupujícího, živelnou pohromou nebo jinými vnějšími vlivy, například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti, tedy nikoli vadným plněním ze strany Prodávajícího.

Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:

  • právo na bezplatnou opravu zboží
  • právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti, přičemž je toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží nebo jeho součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady. Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit opravou. Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti má spotřebitel rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem zboží nelze pro opakovaný výskyt vady (po opravě – tj. vyskytne-li se stejná vada celkem 3x) nebo pro větší počet vad řádně užívat.
  • Právo na odstoupení od smlouvy - lze využít tehdy, není-li možné dodání nového zboží nebo výměna jeho součásti (jsou-li splněny podmínky tohoto práva). Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat
  • Právo na slevu má spotřebitel tehdy, pokud nevyužil žádného jiného výše uvedeného práva vyplývajícího z odpovědnosti Prodávajícího za vady

Záruční doba a práva z ní vyplývající pro všechny Kupující, kteří nejsou spotřebiteli, se uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či výrobce. Není-li tak stanoveno dovozcem či výrobcem, uplatní se práva vyplývající ze záruky za jakost dle § 2113 a násl. Občanského zákoníku.

3. Postup uplatnění reklamace
Informujte nás prosím nejprve o problému se zbožím e-mailem na obchod@ecoprodukty.cz. Následně Vám potvrdíme, zda máte postupovat podle následujícího postupu:

a) Vytiskněte si a vyplňte reklamační protokol, který naleznete ZDE. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace. Do protokolu uveďte závadu co nejpodrobněji. V protokolu uveďte i Vaše číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.

b) Vytištěný a vyplněný reklamační protokol je třeba a opatřit podpisem. Protokol musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy (včetně obalu výrobku!). Spolu s protokolem reklamovaného zboží je nutné přiložit kopii dokladu - faktury. Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.

Zboží odesílejte na adresu:

DTshops s.r.o.
reklamace
Zahradní 1029/25
73301 Karviná
Česká republika

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

c) O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat ve lhůtě do 30 dní od přijetí zboží – telefonicky nebo emailem.

Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále Prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace Prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

Reklamace zboží - se v případě, že Kupujícím je spotřebitel, řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.

Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení.

V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

IX. Slevové kupóny a věrnostní klub ECOPRODUKŤÁKŮ

X. Zasílání informací o novinkách a slevách emailem a ukládání cookies

XI. Evidence a ochrana osobních údajů

XII. Závěrečná ustanovení

Odběr novinek
Přihlásit se k odběru novinek
Novinky rozesíláme max. 2x měsíčně a najdete v nich spoustu zajímavostí, novinek a akcí ze světa ECOproduktů.

Certifikáty našich produktů

CPKBDIHEcocertCHARTE COSMEBIO BIONaTrueNSFUSDA ORGANICFSCLEAPING BUNNYRPSOECO CONTROLBIOVeganCHARTE COSMEBIO ECOAllergy UKPeTAGOTSB CorporationIFRAWRAS ApprovalEnergy Saving TrustCZ hygienický ATEST dle vyhlášky č. 409/2005 SK hygienický ATEST dle vyhlášky č. 355/2007