Sleva:
0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Do dopravy ZDARMA zbývá: 1 000 Kč
Eko drogerie
Ekologické lahve a termosky
Intimní hygienické potřeby
Knihy o zdraví
Léčivé konopí
Nádobí a stolování
Nádoby a dózy na jídlo
Obaly a tašky na svačinu
Odvykání kouření
Příroda a zahrada
PŘÍRODNÍ KOSMETIKA
Pro maminky, děti a miminka
Pytlíky a tašky na nakupování
SOLÁRNÍ ENERGIE
Úklidové pomůcky
Úprava vzduchu
ÚSPORA VODY
ÚSPORA ELEKTŘINY
ÚSPORA TEPLA
Zdravá výživa
Relaxační koupele a svíčky
VÝPRODEJ
Podle výrobce

Přihlašte se k odběru novinek a slevových akcí

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

I. Všeobecná ustanovení

II. Vymezení pojmů

III. Objednání zboží a uzavření smlouvy

IV. Platební podmínky

V. Dodací podmínky, způsob dopravy, osobní odběr

VI. Kontrola zásilky, zboží přišlo poškozené, nekompletní nebo došlo k záměně zboží

1. Kontrola zásilky:
Při převzetí výrobku věnujte zvýšenou pozornost stavu výrobku a jeho obalu. Pokud je už při převzetí patrné, že obal zásilky není úplně v pořádku, nepřebírejte zásilku od přepravce.

2. Zboží přišlo poškozené:
Pokud nastane situace, že zásilka nenese žádné známky poškození a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce, případně u prodejce.

Lhůty pro uplatnění reklamace poškození dle jednotlivých přepravců:

  • Česká pošta – nejpozději do 24 hodin (na kterékoliv pobočce České pošty)
  • Geils - nejpozději do 1 pracovního dne (zákaznická linka Geis 951 277 777)
  • InTime - nejpozději do 1 pracovního dne (zákaznická linka InTime 246 092 912)

Všechny případy poškození doporučujeme nahlásit nejpozději v uvedených termínech na email reklamace@dtshops.cz. Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura). Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození. V případě nedodržení výše uvedených podmínek se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

3. Obdrželi jste nekompletní výrobek:
V případě zjištění, že je výrobek nekompletní, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@dtshops.cz. Do e-mailu doplňte následující informace: Číslo faktury a popis chybějící části - přesný popis podle informace z návodu (pokud to okolnosti dovolují). Poradíme Vám jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů.

4. Záměna - dostali jste jiný výrobek:
Pokud Vám přijde jiný výrobek, než jaký byl objednaný nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte naše reklamační oddělení email na reklamace@dtshops.cz. Do e-mailu doplňte následující informace: Číslo faktury a popis produktu, který byl fyzicky doručen. Poradíme Vám jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů

VII. Odstoupení od smlouvy

VIII. Reklamační řád

IX. Slevové kupóny

X. Zasílání informací o novinkách a slevách emailem a ukládání cookies

XI. Evidence a ochrana osobních údajů

XII. Závěrečná ustanovení

Doprava zdarma CZ
Odber novinek