Jak postupovat, když zboží přišlo poškozené, nekompletní nebo došlo k záměně zboží?
                
                     
                     Jak vrátit zboží do 30 dnů?
                
                
                      Jak uplatnit reklamaci?
                
               
        
 
    
    
   
    
    1. Kontrola zásilky: 
    
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. 
    
    
2. Zboží přišlo poškozené: 
    
Pokud nastane situace, že zásilka nenese žádné známky poškození a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u prodejce.
Všechny případy poškození je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu obchod@ecoprodukty.cz společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Pokud se jedná o převzezí poškozené zásilky Kupujícím, přiložte do emailu i škodný protokol sepsaný s dopravcem.
     Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura). Popište okolnosti při předání objednávky a okolností při jakých bylo zjištěno poškození. V případě nedodržení výše uvedených podmínek se vystavujete riziku zamítnutí reklamace. 
    
    
3. Obdrželi jste nekompletní výrobek: 
    
V případě zjištění, že je výrobek nekompletní, kontaktujte naše reklamační oddělení 
    emailem na obchod@ecoprodukty.cz. 
    Do e-mailu doplňte následující informace: Číslo faktury a
     popis chybějící části - přesný popis podle informace z návodu (pokud to okolnosti dovolují). 
     Poradíme Vám jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů. 
    
    
4. Záměna - dostali jste jiný výrobek: 
    
Pokud Vám přijde jiný výrobek, než jaký byl objednaný nebo se neshoduje popis na prodejním 
    dokladu s popisem výrobku, kontaktujte naše reklamační oddělení email na obchod@ecoprodukty.cz. 
    Do e-mailu doplňte následující informace: Číslo faktury a popis produktu, který byl fyzicky doručen. 
    Poradíme Vám jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů