Jak postupovat, když zboží přišlo poškozené, nekompletní nebo došlo k záměně zboží?
                
                     
                     Jak vrátit zboží do 30 dnů?
                
                
                      Jak uplatnit reklamaci?
                
               
        
 
    
    
   
    Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů 
    a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Předtím, než Kupující definitivně 
    potvrdí objednávku, bude mít právo celou objednávku a zadané údaje zkontrolovat. 
    Jestliže bude mít zájem některou položku změnit, je možné to učinit pomocí tlačítka 
    Zpět, kterým se Kupující vrátí do předešlých kroků. Pokud s podobou objednávky 
    Kupující souhlasí, tlačítkem „Závazně objednat“ bude objednávka s konečnou platností 
    odeslána ke zpracování. Toto odeslání je závazné.
    
    
    Po odeslání objednávky Prodávající oznámí Kupujícímu akceptaci objednávky, tak že 
    Kupující obdrží na emailovou adresu uvedenou v objednávce email s potvrzením objednávky. 
    Potvrzením objednávky se Kupující zavazuje k odebrání objednaného zboží a k uhrazení příslušné 
    částky za objednávku (zboží, poštovné a balné).
    
                                                                        
    Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně Prodávajícího či 
    Kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
    
    Prodávající prohlašuje, že osobní údaje Kupujícího jsou informace důvěrné a budou 
    použity pouze pro potřebu obchodu a nebudou zveřejněny, ani poskytnuty třetím stranám či jiným 
    způsobem zneužity. Kupující dává souhlas k archivaci osobních údajů, které jsou sděleny při 
    registraci a při provedení každé objednávky.