Jak postupovat, když zboží přišlo poškozené, nekompletní nebo došlo k záměně zboží?
Jak vrátit zboží do 30 dnů?
Jak uplatnit reklamaci?
1. Storno objednávky
Kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží bez jakéhokoliv postihu.
Stornovat objednávku lze na emailu obchod@dtshops.cz
2. Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace
Kupující má právo v souladu s § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb) má spotřebitel právo odstoupit
od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem
koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14.den lhůty).
Jelikož naším produktům věříme, tak jsme pro naše zákazníky tuto dobu prodloužili na 30 dní.
Rozhodne-li se Kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky,
bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce
ke Kupujícímu. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti
(o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:
- nejpozději 30. den po převzetí zboží musí být Prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy. Doporučujeme odeslat email na emailovou adresu obchod@ecoprodukty.cz s textem: V souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku tímto odstupuji od smlouvy č. FV-____“(doplňte číslo faktury).
- zboží doporučujeme vracet v původním obalu neporučeném obalu
- zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené
- zboží by mělo být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
- zboží by mělo být vráceno se vytištěnou kopii dokladu o koupi (faktura)
- zboží by mělo být vráceno včetně případných dárků v původním obalu
- poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí Kupující
- vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Vrácené zboží při přepravě by mělo být pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží
- zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení
vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Po splnění těchto podmínek si vytiskněte a vyplňte protokol, který naleznete
ZDE.
Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení odstoupení
(číslo účtu, atd.). Vytištěný a vyplněný reklamační protokol je třeba opatřit podpisem.
Protokol musí být doručen společně se zbožím na adresu:
DTshops s.r.o.
vrácení zboží
Zahradní 1029/25
73301 Karviná
Česká republika
Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z
internetového obchodu Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to do 14ti dnů od odstoupení od smlouvy,
bylo-li zboží v této lhůtě vráceno, nebo pokud prokážete, že jste zboží odeslali; jinak do 14ti dnů od obdržení
zboží, jehož se týká odstoupení od smlouvy.
Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání
s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní
nebo bylo poškozeno) je Kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.
Prodávající oprávněn vůči Kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má
Kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud Kupující od smlouvy odstoupil.
Kupující bere na vědomí, že nemůže odstoupit dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku od kupní smlouvy:
- na dodávku zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
- o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
- o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
- uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
- o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
3. Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v případě zjevné chyby v ceně zboží
(tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá), pokud nebude u daného zboží zcela jasně
uvedeno, že se jedná o mimořádnou slevu nebo akci nebo jiné označení obdobného významu. Za zjevnou chybu v
ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních (posledních) tří číslic namísto čtyř, a jiné zjevné
chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem
dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka
převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.